esmerella37 Tugbazdmr hayırlı olsun var canmm 🥰🥰🥰 saglıcakla kucagına al insallah benmde 2 gun kaldı adetime insallah vardır ya 🥰
Tugbazdmr esmerella37 çok teşekkür ederim amin inşallah vardır rabbim nasip etsin isteyen herkese 😍😍🙏🏽
Emnbhdr- Tugbazdmr hayırlı olsun canm bende aynı şekilde görmüştüm aradan 1 saat geçtiğinde daha da netlesmisti🥰
Merve22beyhan Tugbazdmr benimde böyle çıkmıştı hatta benim daha silikti. Çok erken öğrenmiştim o gün kan testi yaptırdım 19 çıktı :) şuanda 7 haftalık hamileyim şükürler olsun. Kesinlikle kan testi yaptır.