Cancu- benimde 30. Haftadan beri var nst sancı çıkmıştı şuan 32+3 üm progestan kullanıyordum zaten ekstra magnezyumu 2 ye çıkarttı sadece. Ara ara karnımın üst tarafında baskı oluyor ama bebek de hareket ediyor o arada bunlar yalancı sancı mı ne anlamıyorum artık