Hsnycvk genelde erkek ortamı canım çünkü bu sene kadın alımı oluyor , vardiyalı sistem yerine göre 2 ya da 3 vardiya olarak çalışıyorlar, evet tayin için bildiğin doğru 5 yıl isteyemiyorsun ama 5 yılın sonunda gitmek istediğin yerde eleman açığı varsa gidebiliyorsun/ becayişte yapmak isteyen olursa düşünebilirsin becayişte 5 yılı beklemek zorunda da değilsin ama kadroda açık olması lazım çalıştığın yerde de hareket memuru fazla olması lazım. Sorumluluk açısından da çok sorumluluk gerektiren bir iş , nereye tercih yapmayı düşünüyorsun