Hayalleronline Hanımlar çok utanarak yazıyorum 3 gündür büyük abdeste çıktığım zaman hem kabızlık durumu yaşıyorum hemde rengi yeşil gebe olan annelerimizin başına gelen varmı
seyma9188 Hayalleronline Yeni bir ilaç mı kullanmaya başladın canım ? Demir ve vitamin ilaçları kabızlık yapıyor ama dışkının rengi genelde siyah oluyor.
Kubrabas Hayalleronline Hamilelik döneminde kabızlık oluyor dikkat edin lifli gıdalar yemeye çalışın bol su için kendinizi çok zorlamayın. Dışkı renginin normal kabul edilen rengi kahverengidir. Ancak gebelik döneminde yeşil olması da normaldir sindirim sürecinde farklılık oluyor çünkü ve fizyolojik yapımız değişiyor.
Hayalleronline seyma9188 Ewet kan ilacı ve vitamin verildi 23 haftalığım ve çok korkuyorum bebeğe etkisi olurmu
Hayalleronline Kubrabas ay bebeğime birşey olmasında ilk defa başıma geldi 3 gündür kendimi takip ediyorum korktum bian çalıştığım için düzenli beslenmiyorum maksat karnım doysun diyorum yemek yapmak çok zor geliyor genelde katı şeyler tüketiyorum makarna vs benzeri şeyler
seyma9188 Hayalleronline Yok kuzum da yeni mi başladın ilaçları kullanmaya eğer öyleyse vücut alışana kadar kabızlık yapabiliyor.Ben ilk kullanmaya başladığımda 4-5 gün kabız oldum.Bol su iç,yoğurt,kefir iç,yeşil sebzeler tüket iyi geliyor.
Kubrabas Hayalleronline Olmaz İnşallah korkmayın . Bende 23 haftalığım. Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🌺
Buketmrn Normal canım kan ilacı kabızlık yapar varsa sabah ac karnına 2-3 tane kuru kayısı ye faydası oluyor
seyma9188 Hayalleronline Dediğim gibi bol su içmeye çalış,probiyotik tüketmen lazım yoğurt,ayran,kefir,peynir ye,iç.Bide yulaf tüket canım.Bunlar kabızlığa çok iyi geliyor.