Zekiye_27 benim yorumum seni geren bana ilk laf eden sensin . Olumsuz hiç bi yorumum yok benim . Laf atacağına git bak işine. Başka yerde yargı dağıt . @Betul11 vat öyle nadir ama az kalmış zaten güzel heyecan bunlar kesinliği de yok buranın sonuçta. Size benim olumsuz bi yorumum yok. Yada kıracak. Millet hazırda bekliyor laf atayım diye şaka gibi