BuseAtlasIzler Kızlar bugün 39+5 olduk öğlen saatlerinden beri başımda aşırı bi ağırlık ve ara ara giren ağrı var bütün gün uyumak istedim hep tansiyonum normal seyrinde ödem herhangi bi şişlik yok bu süreçte aynı durumu yaşayan var mı ister istemez telaşlandım
BuseAtlasIzler teacherozlem doğum ile ilgili hiç belirtim yok şu anlık baş ağrısınıda bu kadar zamandır ilk defa yaşıyorum o yüzden biraz korktum açıkcası