EcemUgur01 seyma9188 Normal küvet aldım ama pek kullanmadım. Genelde bebeğimle tentene temas için kucağımda yıkadım. Birde devamlı ağlıyordu duşta emzirerek yıkamak onu rahatlatıyordu. Bu şekilde olacağını bilseydim hiç almazdım çok yer kaplıyor
1anne2bebek__ seyma9188 evet ilk hamilelikte insan tecrübesiz oluyor. Şahsen bana etrafımdan çok gereksiz ya da pahalı olan ürün aldırıldı. Şimdi istiyorum ki kimse bu devirde boşa para harcamasın ben yandım başkası yanmasın 😀
seyma9188 1anne2bebek__ Gereksiz hiçbir şey almadım ya bebek alışverişinin sonu yok 🤣 Kıyafet alırken bile abartıya kaçmadım nasıl olsa aylarca evde olacaz kış bebesi olacak.Büyüdükçe boyuna kilosuna göre almaya devam ederim diye düşündüm.
1anne2bebek__ seyma9188 çok iyi yapmışsın canım. Alıp da giydirmeye fırsat bile bulamıyoruz bazen. Öyle çabuk büyüyorlar ki 😍