Bernnnaaaa ya şaka mısınız acaba . Ben mesela ailemden gebe olup tansiyon aleti alan hiç görmedim. Acaba gebeliğe özel bir durum mu tansiyonun çıkması,kadın doğum doktoru odasında muayene ederken tansiyonu da mı ölçüyor aynı zamanda gibisinden dedim.