Aysegul_vrl97 benim 12. Hafta gibi küçük bir kanamam olmuştu. Onun için 2 kez vermişti. Sonrasında kontrole gittiğimde kese arkasında görünen kanama alanı kaybolmuştu. Faydasını görmüştüm. Yağ bazlı bir iğneymiş biraz yavaş vuruluyor kalçaya. İlk başta farklı bir acı ağrı olmuştu ama 5 dk sonra falan geçti.