Ruvvruvveeydaaa Kızlar merhaba, ilk doğumum. 37.haftadayim, bebeğin suyu azaldığı için doktor sezeryan yapcaz dedi 38de😞 Aşırı korkuyorum daha önce hiç ameliyat olmadım, sezeryan videoları falan izledim daha çok korktum. Var mı benim gibi olan ☹️
gamzosgamzos Ruvvruvveeydaaa 2 sezaryen doğum yaptım ikiside inanın çok güzel ve rahat geçti çok çabuk toparlandım ☺️ darısı size olsun inşaAllah 🤲
Tiiffany Ruvvruvveeydaaa hiç izlemeyin onları etkilenirsiniz 3.sezeryan olucam rahat geçiyor endişelenmeyn
msmyye Ruvvruvveeydaaa 4 gün oldu sezeryanla dogum yaptım ameliyatta zaten birsey hissetmiyorsunuz cok sonra ağrım oldu benim toparlanıyorum yavaştan korkmayın Allah bi kolaylık veriyor 😊
avakado7 Ruvvruvveeydaaa Daha önce safra kesesi ameliyatı olmuştum. Ama başka bir korku galiba. Özellikle belden uyuşturulma ve ameliyat boyunca ayık olma düşüncesi hiç hoşuma gitmiyor. Allah bir güç versin inşallah hepimize.
Ruvvruvveeydaaa gamzosgamzos Teşekkür ederimm canım inşallah, valla korktum baya videolar falan ürkütücü geldi birden 🤦
gamzosgamzos Ruvvruvveeydaaa kız sendekide ne cesaret izlemissin dogumlarim olmasına rağmen yine cesaret edip izleyemem 😂😂😂
rain26 Sezeryanimi bugün oldum ona rağmen çok gergindim ağlayarak girdim neticede ameliyat gulerek ciktim . Hiç merak etmeyin olup bitiyor öğlen oldum şimdi ayaktayım.
Tiiffany avakado7 isterseniz sakinleştirici talep edebilirsiniz anestezi uzmanından. Ben öyle yaptım. Zaman zaman uykuda oluyorsunuz biseyin farkına varmıyorsunuz
Sedoa_ Ruvvruvveeydaaa 5 gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum. Hayatımda ilk kez ameliyathane gördüm. İlk kez diş çekimi hariç vücuduma narkoz verildi. Korkacak hiçbir şey yok. Hiçvir şey anlamadan olup bitiyor
SebnemRasit Ruvvruvveeydaaa bugün bir hafta oldu ilk gebeliğimdi çok şükür çok güzeldi bende çok korktum ama asla korkmama bile gerek yokmuş. Hiç canını sıkma ve akışına bırak bende hiç ameliyat olmadım. Ortama girince korkuda azalıyor merak etme
edanur44 Ruvvruvveeydaaa bende ağlayarak girerim o ortam bile Korkutuyor insanı gün yaklaştıkça beni de korku sarıyo
Dark Ruvvruvveeydaaa izlemeyin ve hepsini unutun Sedyeye yatmanizla kalkmaniz bir oluyor o heyecanla 2-3 dk da bebek doğuyor yarım saate odadasiniz Her doğumun zorluğu var bunu kabullenip pozitif düşünun hepsi geçiyor
Ruvvruvveeydaaa Dark Teşekkür ederim canım, her doğum zor tabi. Hep normal doğuma odaklanmistim belki o yüzden bu kadar korktum
Gysa Ruvvruvveeydaaa benimde beş gün oldu bende korkuyordum ama nasıl oldu nasıl bitti gerçekten anlamıyorsunuz korku heyecan ıllakı oluyo amelıyathende üşümekten ben başla bısey dusunememısfım bıle sonrasında beni bacaklarımı hıssedememek çok rahatsız etti bol bol yürüyün daha çabuk toparlanırsınız
Dark Ruvvruvveeydaaa ben sancida çektim o da zor, biri önce biri sonra. Dediğim gibi ne olup bittiğini anlamıyorsunuz bile