mother2 canım doktora sordum öyle bişey yok dedi şimdi gelsen kist olduğunu anlayamam o yüzden adet olunca 2. gün gelmen gerek dedi. Adet olmazsan adetini 10 gün geçince gel dedi. 18 gün giye birşey yok dedi. Ben doktoruma güveniyorum Türkiye’de ilk sırada kadın doğum doktoru o yüzden biraz onu dinlemek istiyorum kafamın daha fazla karışmsması için.