Haticeozturk Merhaba kızlar kıyafetleri kaç kez durulama yaptınız ben iki yaptim elde yıkamada yıkadım ıslak olduğundan mı ne sanki az çekmiş gibi geldi
mucizemizibekliyoruzz Haticeozturk 30 derece 30 dakika çift durulama ile 800 devirde yıkadım gayette iyi durumdalar
deletedmom734 Haticeozturk walla beyazları 60 ta yıkadım aynı derecede deterjansız tekrar yıkama yaptırdım kurutma makinesinde kurutup ütüledim katladıktan sonra streç filme sardım 😂 renklileride 40 ta.yıkadım aynı programda deterjansız yıkadım sonrada
Agg0207 30 derecede 800 devirde 3 kere durulama yaptrdım tabi yumuştıcı kullanmadım ve çok fazla deterjan koymadım
FatmaAkdemirErdoan Canım bende bebek programında yıkadım banada ilk çekmiş gibi geldi ama ıslak olduğu için öyleymiş ütüleyince eskisi gibi oldu