Tufutufu Bu hafta ne normal ne değil muhabbet edelim mi? Açıkçası ilk hamileliğim ve bir çok şey beni tedirgin ediyor. Kasık ağrılarınız oluyor mu mesela ya da bel? Karnınız gergin mi? Vb yaşadıklarınızı sizler de bu postun altına yazar mısınız?
Mervekara5 Tufutufu olmaz mk hemde nasıl :(, kasılmalar ağrılar bel ağrıları eskis gibi rahat oturamıyorum fazla yürüsem bacaklarım ağrıyor 😂
Tufutufu Tufutufu ben bu haftaya girdiğimden beri çekmediğim ağrı kalmadı ya :) Bacaklarım hep ağrıyordu. Kalça ve bel ağrısı da eklenince magnezyuma başladım. Biraz rahatlattı ama kasıklarımda hala regl ağrı oluyor ara ara. Düzenli olmadığı için çok takılmıyorum ama valla ağrılardan yoruldum. Karnım genel olarak sert ve gergin. Sanki çok yemek yemişim çatlayacakmışım gibi.
Tintinsu Tufutufu benim de ilk hamileliğim, karnım aşırı gergin ve bazen çok kaşınıyor. Oysa ki sürekli nemlendiriyorum. Yemekten sonra midemde aşırı şişkinlik oluyor o rahatsız ediyor. Bi de göğüs kafesim sıkışıyor bazen. 9 kg almışım. Sizler kaç kg aldınız bu haftada?
_almirasmom Tufutufu sıddetlı bel agrısı kuyruk sokumu agrısı gecelerı uyuyamama karnım bazen gergın ve buyukmus gıbı sertlesıyo :/ asırı derecede mıde problemi:(
bebek_firarda Daha birkaç gündür başladılar ama Sırt ağrısı, mide ekşimesi, karın sertleşmesi, sol tarafta kaburgamın batması, tuvalete gidip gelmeler, gece beş yüz kere tekmelere uyanmalar. Hangisini sayayım😂😂
Tufutufu bebek_firarda ay yalnız olmamak iyi hissettirdi. Vallahi artık korkar oldum ne olduysa bu hafta oldu yahu. Kontrolüme de 2 hafta var daha
Bebisss12 Bende 24. Haftamda serklaj oldum 😞 şu an 29. Haftadayım devamlı dinleniyorum çok kaygılıyım her an kendimi dinliyorum bi şey olacak diye çok korkuyorum benim de bazen kasıklarıma ağrılar giriyor stresli geçiyor açıkçası 🥲
Tufutufu _almirasmom magnezyum kullanıyor musun? Ben resmen ağlıyordum gece olsun istemiyordum iki gündür şükür daha iyiyim
Tintinsu Tufutufu bende bu haftaya kadar hunharca yiyordum ama midem çok şişiyor artık. Sizin de öyle olmuyor mu?
Bebisss12 Tufutufu kesinlikle öyle annelik iç güdüsü yükleniyor şimdiden😅 en ufak şeye kaygılanıyoruz
bebek_firarda Tufutufu gayet normal. ablam benden 5 hafta önce o da aynılarını daha şiddetli yaşıyo😂kasık ağrısı vs de oluyo😂
Tufutufu Bebisss12 valla ilk günden beri öyleyim. Doktor her şey yolunda dese bile içim rahatlamıyor. İlkin acemiliği diyorum ama gerçekten 29a kadar bir şey yaşamamışım meğerse ben şfşvşb
Bebisss12 Tufutufu ilk olunca insan tecrübesiz oluyor canım aynı şeyleri yaşıyoruz 😬😬 bi de şu 20 li haftalar bi bitmek bilmedi 30 ları görsek bi an önce 🤦🏼♀️
Tufutufu _almirasmom magnimore plus hapını önerdi benim doktorum. İstersen sor bi doktoruna en iyisi buymuş :)
Tufutufu Bebisss12 ay onlar daha yavaş geçecek diyorlar:) Ama ciddi şu 2ler bitse de rahatlasak biraz:))