Ona da evlat gibi bakıyoruz. İlk gebeliğim, o bizim ilk çocuğumuz. Ama tabi halk arasında bir abartma olduğu için insan biraz korkuyor. Bir de kızgınlıkta. Ciflestirmeyi düşünüyordum. O durum etkiler mi diye de korktum biraz. İçimi rahatlattiniz ama ☺️