Merhaba arkadaşlar 4 gün önce kızımda yüksek derece ateş olduğundan dolayı acile gittik bu antibiyotiği verdi doktor 12 saatte bir kullanmamız gerekti. Fakat ilaç kokulu ishal ve kızımın vücudunda özellikle özel bölgesi ve memelerinde kırmızı noktalar oluştu özel bölgesi kabartı şeklinde diğer yerler izli gibi başına gelen var mı acaba