Sevgili anneler 12. Haftamdayım ama sürekli içimde bi kaygı var ya bişey olursa diye etrafımda anne karnında kalbi duran çok kişiye denk geldim ve bişey olacak diye çok korkuyorum en mutlu günlerim muayene günlerim yani onu iyi olduğuna emin olduğum zaman bu durum genel mi yoksa ben aşırı kaygı mı yaşıyorum