Aysefe333 o bende de oldu nedense adet bitti temizlendim ertesi gun ikindin agri oldu disardaydim bide yuruyodum yani baya bi agri oldu yürüdükçe korktum hatta ama sonra bi da olmayinca bi sey yok herlade dedim bide kimyasalda en son 8 e dustuydu ordanda tukselmez artık dedi doktorum bende öyle dusundum seninde bi sey olmaz inşallah Merak etme kimyasal gibi seninkide düşüş