Arkadaşlar bugün tahlil sonuçlarında enfeksiyon çıkmış diye doktor bi antibiyotik yazdı. Tek içimlik, suya karıştırıp içecekmişim idrara çıkmayacakmışım. Eczacı dedi ki yanma kaşıntı geçmezse 10 gün sonra tekrar alabilirsiniz. Bende şuanda da yanma kaşıntı yokki dedim eczacı şaşırdı. Doktora da sormadım zaten devlet hastanesi ilacı yazıp diğer hastayi muayene için çoktan gitmişti. Yanma kaşıntı Yokki ben de nasıl bi enfeksiyon bu kullanmasam mı ilacı bilemedim, korkuyorum da gebelikte antibiyotik kullanılır mı ya