elifffff
kızlar doktordan geldim 3 cm açıklık var bugun dogurursun dedi ama oyle dayanilmaz sancim yok dogum olmazsa sabah sunu sanci verelim dedi enfeksiyon varmis heralde bebeğe geçmeden doğum olsun dedi beklesem mi sizce böyle birşey başına gelen var mi suni sancidan korkuyorum çünkü