Kızlar aşılama yaptıralı 13 gün oldu doktorum 28inde kan testi istedi ben dayanamadım idrar testi yaptım ama testi yaptıktan sonra işim vardı unuttum bakmayı bi 40 dk sonra baktım bu şekildeydi . bugune kadar 3 aşılama oldum. Diğerlerindede dayanamayıp yapıyodum 1 saat sonra bile cizgi cıkmıyodu bu böyle cıkınca umutlandım şimdi eşimde gününü bekleyelim kan için diyor içim içimi yiyor suanda 🥺🥺🥺😔

