İğneyii eczacılar deposundan ücretli mi aldınız bugün bir eczaneye sordum 1.200fln dedi reçeteyi yazan sekreter ztn eczandn alma direk burdan al daha uygun olur dedi ama istersen sor burdaki eczanlre hangisi kafana yatarsa al dedi , ecznde bayan depodn ücretsiz alırsın ama bn burdn fiyatna bakayım dedi bakmaz olaydı 🤣🤣🤣