Hiats 18 haftalık ikiz gebeyim doktorum grip olduğum için aferin yazdı korktum içmedim aranızda içen varmı
AycanFb Hiats Bi kaç hafta öncesi bende ağır grip geçirdim göz nezlesiyle beraber sadece göz damlasına izin verdi. Grip içinde ateşin çıkarsa parol iç dedi.Bol bol su ve istirahat öneririm dedi aferin falan söylemedi.
yagizegemom Hiats sadece parol kullanılıyor aferin ilk defa duydum bide günde 3 tane içmek ne içmeyin bence
Dark Hiats doktorunuz hamile olduğunuzu bilip verdiğine göre ne sorun olabilir, burda kimse doktor değil Kime güvenmeniz gerekiyor
Damla Hiats ben neredeyse 3 aydır sürekli grip oluyorum hani şu bulaşıp gitmeyen zıkkım varya ondan doktorum hiç bir zaman parol dışında ilaç vermedi bence sizde kullanmayın , ateş tehlikeli Allah korusun sürekli ılık duş alın
Hiats Yani ben anlam veremedim bide günde 3 defa içebilirsin diyor zaten 6 sene sonra tüp bebekle buldum yavrularımı korkuyorum bir şey olacak diye ateş 38 bide ondan korkuyorum
AycanFb Hiats Ben hamileyken kullanan görmedim,duymadım. Ben olsam kullanmazdım tercih yinede sizin. Ben gripi çok ağır atlatıyorum bol bol su içtim dinlendim portakal,mandalina,ıhlamur bu şekilde atlattım.
Ygmrsrcn Bende bebeğime 6 haftalık hamileyken ağır bir grip geçirdim doktor ilaç veremem demişti. Çok ağrın veya ateşin olursa parol icebilirsin sadece demişti. Farklı bir doktora daha danışın isterseniz
ozge123_ Hiats hamileyken hıc bır soguk algınlıgı ılacı ıcılmez parol veya cok ılerı derecede kan da fln enfeksıonunuz cıkarsa antıbıyotık verılır yıne soguk algınlıgı ılacları verılmez