Benimde hamileliğimi öğrendiğim günden beri göğüs altım ve ortasında kaşıntı, kızarıklık ve kuruluk var. İnanılmaz şekilde kaşınıyor.
Doktorum ilaç yazamadı kortizon içerdiği için, yağ önerdi (hindistan cevizi yağı) kullanıyorum ben.
Veya pişik kremi kullanmamı söyledi ama her eczaneye gittiğimde unutuyorum tabi.. 🤭
- haftalıktım başladığında şu an 18 haftayım hala devam ediyor…