Sudelim14 Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gittim kontrolüm vardı ve bebeğim 7 haftaşıkmış ama kalp atışlarını duymadı doktor alttan baktı yine duymadı 😓😓 1 hafta sonra tekrar gel eğer duyamazsam gereken işlem yapılır dedi nolur bişiyler söyleyin çok kötüyüm Daha ilk çocuğum😓😓😓😓😓
BFerayeY Sudelim14 keşke direk öyle bişey söylemeseydi bazen 10. Haftada duyuluyormuş .aman sen yinede başka doktora git yarın
mucizemizibekliyoruzz Sudelim14 10. Haftada bile duyulan var. Biraz fazla aceleci ve açık sözlü galiba doktorunuz
BFerayeY Sudelim14 ne doktorlar var ya moralini sakın bozma .sen üzülürsen bebek de etkilenir .içini ferah tut .Allhın izniyle bişeyi yoktur inş .