Kızlar boğazlarımda batma ve ağrı var. Pastil kullanmam sizce zararlı mı ? 7+3üm henüz
Haticesekerci ben kullandım günde 2 defa iyileşene kdr
Haticesekerci eczaneye hamile oldugumu soylemistim ıhlamurlu olan bi cesitten vermislerdi