seymanurer
Ben mecburi geçtim, kilo alma problemi vardı ve akciğer enzimleri sınırda çıkıyordu zayıflıktan.
Önce yoğut ve çorba ile başladım, doktorum öyle istemişti. Ebe de labne peyniri vermemi önermişti. Bu şekilde ilerledim. Ama maalesef ek gıdaya düşkün olmadı. Şuan 16 aylık hala ek gıdadan çok emmeyi tercih ediyor.