Guzelanne56 Lutfiye11 33 haftamda oldum 3 kere Doğum başlamıştı ve açıklık kontrolü yapılıyordu kendımı ılk ıkısınde kasmadım gayet güzeldi anlık bıttı acı falan olmadı 3. De anıden sancım gırınce kendımı sıktım çok kötü geçti
Bskaymazz Lutfiye11 Ben 37. Haftada olmuştum. Kendinizi kasmadığınız sürece ağrı sancı hissetmezsiniz rahat olun kasmayın. Lekelenme yaşayabilirsiniz bu çok normal doğumu tetiklemiyor kesinlikle 39+2 de doğum yaptım çünkü içinizi ferah tutun :)
1erkekkannesiiii Lutfiye11 erken doğum riskiniz vs yoksa 37-38. Haftadan önce yapılmıyor. Bende 37 de gireceğim bakalım. Çok okudum burada kasmadığınız sürece acı sancı olmuyormuş çekinmeyip kasmayacağım umarım tabi 😂
Lutfiye11 Guzelanne56 ben normal doğum için Uygun muyum diye 37 haftam da kontrol olarak yaptırmayı düşünüyorum
Emnbhdr- Lutfiye11 ben 38 haftanın öncesinde yapılmıyor diye biliyorum ama doktorunuzla da ilgisi var bu durumun 36 da bakan da varmış benim 38 de bakıldı asla doguramazsin çok darsin demişti ve neticede sezaryen oldum
merveaslannn Biz 39+2 olduk ama doktorum hala çatı muayenesi yapmadı ya aniden doğumum başlarsa ve çatım darsa naparım ben 🥺 cuma günü muayenem var bi sorayım yoksa hiç lafı geçmiyor
Bebisinannesi23 merveaslannn ayy benimde aynı ya bugün kontrolüm vardı 38+4 üm daha çatı muayenesi yapmadı doktor .niye hala yapmadı bilmiyorum 🤷♀️
Bebisinannesi23 merveaslannn benimde aklıma çok takılıyo Allah korusun öyle bişi varsa falan ben direk sezaryen düşünürüm sonuçta bebeğimi riske atamam
Lutfiye11 Ben 35 inci haftam da gittigimde 37 de hatırlat yapalim dedi daha erken doğum riski olmasın demişti carsamba 37 oluyorum hatirlaticam bende çatı darda beklememnin anlamı yok