Bilinmeyen99 hellomami Şuan yaşıyorum çok kötü bişey bu kasıklarıma belime vuruyor öksürdükçe ağrı geçmiyo da 10 günden fazla oldu
hellomami hellomami Nhal1654 ben 8.haftamdayım bugün basladı böyle midemden yukarı geliyo sanki sizde de öylemi
Ilahem hellomami bende kuru oksuruk oluyodu sonra balgam olusuyordu.doktor alerji dedi infeksiyon kapiyor bogazin balgamla disari atiloyor dedi.
Betulkrbs20042022 Ben yasadim ama gecti kendiliginden cok abarti degildi kimi alerji oluyor gecmiyormus
Nhal1654 Bende 12 haftada başladı benimki gıcık gibi gripte değilim boğazım gidiklanoyor ve öksürük başlıyor