uzcn Sperm testi verdi eşim bugün ama hiç birsey anlamadim. Doktor tekrar test ve ultrason istemiş hiç birsey aciklamamiş en kötü ihtimal aşılama yapılır demiş sadece bi bakar mısınız
Ravza11 uzcn canım ileri hareketlilik artiyo kafanı takma 0 dı benim eşimin %20 ye yükselmişti en son mfk takviyelerini kullanmıştı
Yarendemir_q uzcn bizim yaptıklarımızı yazayım. Keçiboynuzu suyu, fındık fıstık ceviz, keçiboynuzu pekmezi, havuç tüketecek her gün ve biz zeucit diye bir vitamin kullanıyoruz. Doktorunuz ne dedi??
uzcn Yarendemir_q çok fazla birsey söylemedi tekrar test istedi ve birde ultrasonla bakalım demiş fazla açıklama yapmamış . Birsey önermedi daha
Dygc Merhaba, bizde de aynı sorun vardı hızlı hareketli sayısı az olduğu için normal zor olur aşılama yaptırın dediler.neler denedik keçiboynuzu kürü proxeed plus diye bir takviye falan.. En son bir doktor ımpryl diye bir takviye yazdı ve eşim her sabah aç karnına zeytinyağında bekleyen kuru incirlerden yedi. Belki 1 ay düzenli kullanmıştır . Tam aşılama düşünmeye başlamıştık ki hamileymişim meğer. Nasip tabi ki ama eşim değişen takviye ilacın ve incir kürününde işe yaradığını düşünüyor. İnşallah sizde atlatırsınız bu süreci. Araştırın derim herşeyi üzerine düşün. Ve psikolojinizi bozmayın elinizden geldiğince. Biz 2.5 sene bekledik.
Mervebbb Dygc selam canım. Benim Doktorumda eşime imryl önerdi. Sperm sayısı iyiydi ama ileri hareketlilik biraz sıkıntı dedi. Siz sabah aksam mi kullandınız imryl yoksa günde 1 defa mı? Ayrıca üroloji doktoru bize gayet iyi dedi. Ama Kadın dogum doktorum ileri hareketlilik biraz az dedi.Yinede günde 1 defe imryl kullanio eşim. Bende 3 aydır kullanıyorum. Umarım etkisi olur🙏
uzcn Dygc deli gibi araştırıyorum şuan sizin kullandıklarınızi da not ettim tek tek araştırıyorum şimdilik bakalım hakkımızda hayırlısı sağlıkla gelsin bebeğin canım
Dygc Mervebbb inşallah olur .eşime günde 1 kez yazdı doktor imprly i ben ilk başta hatta bu işe yaramaz diye bile düşünmüştüm. Sonradan değişti fikrim gerçekten iyi geldiğini düşünüyorum. Doktorlar aslında zaten kötü demiyorlar olur diyorlar. ama hepsi kafanızdan atın düşünmeyin pskoloji çok önemli odaklanmayın buna dediler bize hep.birde eşime sigara asla içme bu çok önemli dediler. biz artık yaşımız ilerledi aşılamaya yönelelim dedik o ay tuttu. Şimdi dua ediyorum Allah isteyen herkese nasip etsin aratmasın sizi o kadar iyi anlıyorumki. İnşallaaah hayırlısı ile rabbim nasip etsin sizlere de.
Dygc uzcn teşekkür ederim inşallah canım. Doktoruna göster evet ama üroloji ile devam edeceksiniz artık. Varikosel varmı diye bakmak için ultrason istiyorlar. Eşimde yoktu. Güzel düşünün odaklanmayın hiç kötü düşünme. Biz ne zaman aşılama dedik kafamızı boşalttık o zaman oldu gerçekten etkiliymiş. Rabbim nasip eder inşallah en kısa zamanda hayırlısı ile.
Mervebbb uzcn canım sperm sonucunu kadın dogum doktoruna kesinlikle göstermelisin ki ona göre vitamin vb. Yönlendirme yapar size. Vakit kaybetmeden görüş mutlaka. En azindan vitaminleri alıp yumurtlama zamanına kadar kullanirsınz.Zaten vitamin 1 ay sonra anca etkisini gösterir demisti doktor. Çünkü bizden de kadın dogum doktoru görmek istedigi icin sperm testi vermistik.
Lazistan Merhabalar benimde eşimde sperm sorunu vardı İbrahim saraçoğlunun çakşır otu ve deve dikeni suyu çok iyi geldi tekrar sperm testi verdiğimizde doktor çok şaşırdı ne kullandınız böyle spermlerde artış oldu dedi kesinlikle tavsiye ederim araştırın sizde aktarlarda satılıyor doğal ürün
uzcn Lazistan bunu da çok gördüm arastirayim bakalim deneriz en olmadı doğal ürün zaten zarari olmaz cok teşekkür ederim
uzcn Mervebbb bu son testleri de versin öyle gideyim madem ultrasonla da bakacaklar tekrar sperm testi verecek onun sonucuyla giderim kadın doğum doktoruma