Arkadaşlar 7 aylık bebeğim var Emin ayına kadar 35 günde bir adet oldum.Kasim ayında 30 günde oldum şimdi 40 günü geçti adetim olmadı sonra ben test yaptım saatler sonra 2. Çizgi silik çıktı. Birde şöyle bi durum var ayın 8 inde ben vitaminlerime baktırmak için kan verdim 8 inden önce Hamile kalsam kan verdiğimde çıkar di 15 inde de adet olmam gerekiyordu yumurtlama bitmiştir 15 inden sonra.Ozet olarak 8 inden önce ve 15 inden sonrasında Hamile kalmam imkansız gibi sizce 8 i ile 15 arasında Hamile kalmış olabilir miyim ?