16 Aralık da transfer oldum . Buğün transferin 13.günü 426 çıktı 2 embriyo konuldu 3. Gün embriyosu cumartesi tekrar kan ver dedi . 2 ye katlaması için sevinemiom bile daha önce 3 kere normal yolla gebe kalıp düşük yaptım birinde kalp sesi yoktu diğer kimyasal diğerde boş gebelik