HappyEnd-88 merhabalar bende bihter hanıma gidiyorum şuan 29 haftalığız en son 25 haftalıkken gitmiştik eşim doğum ücretini ödemek istedi fakat bihter hanım ben ilgilenmiyorum hastaneyle anlaşmanız gerekiyor dedi.Hastanede kabul etmiyor yılbaşında zam geliceği için