Gulcag Damlayurttas sor kız 😂 normal canım rahim büyüdükçe çekilecek ağrılar anne olmak kolay değil ilk 3 ay adet olacağın zamanlarda özellikle kasık ağrısı hissedeceksin 😍
Lale19 Damlayurttas canım istersen doktora git düşük nedeni olabilir ben de aynısı oldu düşük yaptım. Tabi inşallah senin başına gelmez ama sen yine de git doktora önlemini al. Kimi insan yerleşme ağrısı falan da diyor ama tabi kendin bilirsin
alperenimmmmm evet ozellikle 2 3 ay normal adet tarihlerinizde adet olcacakmis gibi agrilar oluyor sonra zaman gectikce bitiyor karniniza sicak su felan koymayin aman deyim
Lale19 Damlayurttas sen bilirsin canım korkutmak için söylemedim ben yaşadım başına gelmesin seninde tedbir amaçlı git
Daisyy Aynı durum bende de var hamileliğimi yeni öğrendim 3 4 haftalık hamileyim yani ama adet olacağım tarihten beri kasık ağrım devam ediyor sanki bugün yarın adet olacakmışım gibi
Damlayurttas Lale19 şimdi beta hcg baktırdım 550 çıktı normal görünüyor ağrılarım ama yine de yarın kadın Doğuma görüncem