Ben de ikiz gebeyim tek yumurta o yüzden riskli gebelik kategorisinde olduğu İçin kontrole direkt devlette perinatolojide başladım. Doğum yaklaşınca özele gitsem mi diye düşünüyorum konfor açısından ama kararsızım devlet yenidoğan yoğun bakımları çok daha iyi çünkü. Tecrübesi olanlar varsa ben de merak ediyorum