merhaba annişler..29 haftalik gebeyim yaklasik iki bucuk aydir burun tikanikligi yasiyorum.özelliklede geceleri..nane yaglari viks ler serum fizyolojikler hic biri burnumu acmaya yaramadi.okadar yorucu ki agizdan nefes almak.en son illadin marka yetişkin icin olan burun spreyini aldim onu kullaniyorum.5 dk icinde burnumu cok güzel aciyor etkisi 7 8 saat sürüyor.normalde burun spreylerini 1 haftadan fazla kullanmamak lazimmis ama bu burun tikanikligimi baska bir côzümle acamadim.bu sprey cok güzel aciyor bebege bir zarari olurmuki acaba.aranizda boyle bir durumda olan var mii