Kızlar bi bakın da ona göre acile gideyim. Devlet takipliyim kendi doktorumu bulamam normalde benim bulantılarım kesilmişti ilaçta kullanıyorum zaten. Son 2 gündür aşırı ağrı çekiyorum kasıgımda ama böyle nefes aldırmaz derecede. Akşam üstü bi iki saat uzandım az önce uyandım aşırı derecede mide bulantısı ve kusma yaşadım. Ağrım devam ediyor peçeteye de renkli akıntılar geliyor. Ama çok sık değil mesela dün gelmişti bide bugün geldi kanama gibi değil sadece akıntının içinde geliyor. Daha önce yaşayan var mı bu durumu ?