RmeysaAkba Bugün doktora gittim doktor artık başını net göremiyorum kafası iyice yerleşmiş dedi siz yerleştikten ne kadar sonra doğum yaptınız çok merak ediyorum..😊 nstde sancım çıkmadı
Hayalll RmeysaAkba kafasinin yerlestigini sen hissettinmi peki cnm? Benimde kanala girmeye yakin ama daha girmemis demisti gecen hafta yarin kontrolde ogrenecm insallah yerlesmistir
RmeysaAkba Hayalll evet hissettim bişey ittiriyomuş gibi oldu sürekli sanki hepsıkışığım tuvalete gitmem alzım gibi oldu
Hayalll RmeysaAkba ya ben surekli oyleyim sanki tuvalete hic gitmemis gbi cikmamla girmem bir oluyor..acaba girdimi kanala die dusunuorm