Esoo0698 2020de dogum yaptim ozellikle bayan doktorun tavrini hic begenmedim resmen seni asagilar gibi konusuyor.yaninda stajyer erkek doktor vardi inanin erkek doktorlar bayanlardan daha iyi..bende oneri tavsiye uzerine gittim ama umdugum gibi cikmadi. hatta sanci yeri sedyeden nst den ibare ama ben oyle bi yer gormedim inanin gataya yakisir bi goruntu degil..dogum odasi desen o esnada surekli birileri girip cikiyo kapi ardina kadar acik hele cami acik birakmislardi ben o koltukta saatlerce durdum inanin hic olumlu bi dogum yasamadim belki benim sansima size kalmis karar belki sizin daha iyi olur 🌺