Merhaba kızlar bende sonunda doğurdum bugün 40+5haftalığım ve hastaneye gittim yatışım yapılacaktı suni sancı alacaktım doktorum ebe kontrol etsin ona göre ilerleyelim dedi doğumhaneye yatışım yapıldı ebe alttan muayene etti ne açıklığım vardı ne de yumuşamam doktorla görüştüler daha sonra doktor yanıma geldi 41haftalıksın açılman yok ve rahim ağzın yumuşamamış bebeğini riske atmayalım kakası yapabilir dedi sezaryan yapalım dedi tabi ben kendimi bu zamana kadar hep normal doğum için hazırlamıştım ağlamaya başladım neyse riske atmak istemedim ve tamam dedim sonra işte önlük giydim ve sonda takma işlemi geldi aslında kendinizi kasmazsanız acısız olur ama ben baya kastım ve bi kaç saniye sürdü sonra ameliyathaneye götürdüler benden yapılan iğne gerçekten hiçbirsey hiç canım acımadı sonrasında zaten hemen ayakların uyuşuyor hissetmiyorsun doktor başladı kesmeye sadece çekiştirmeleri hissetim ve 2dakika içinde kızımın ağlama sesini duydum okadar güzel bir duyguki tarıf edemem Allah herkese nasip etsin 🙏 şuan hafif agrılarım var yeni yeni geçti uyuşukluğum ama dayanılmayacak gibi değil kızımı emzırdım şuan yanımda uyuyor 🥰🥰🥰