Daisy0000 Kızlar 14+1 hamileyim, 20lik dişim ağrıyor,apse yapmış, dişçi amoklavin 1000ml antibiyotik yazdı. Kullanip kullanmamak konusunda kararsızım bebeğe bir zararı olur mu diye endişe ediyorum. Siz kullandınız mı?
A_syma Daisy0000 Amoklavin kullandim ama ml kacti hatirlamiyorum. Hamile oldugumu biliyordu doktor. Enfeksiyonum cok yuksekti.
tugcee1372 Daisy0000 ben 3 aylıkken içmiştim dişim çok ağrıyordu sadece 3 kez içtim ağrısı geçince başka içmedim
mervebeklevic Daisy0000 ben de diş sorunu cektim. Kanal tedavi dedi doktor kadın doğuma sordum müsade etti ama yine de karanfil yağı sürdüm tuzlu su yaptım öyle öyle idare ettim antibiyotik bu zamana kadar hic kullanmadım 39 haftalık olduk cok sükür 1 hafta inletti sonra geçti ara ara geliyor halen agrısı. Ama cesaret edemedim doktor önerdiyse bir şey diyemem ama kadın doğum doktorunuza da danışın belki mg olarak 500 mg falan düşürür günde bi kere ic der vs vs. Halen de ağrır yoklar dişim beni. Fırçalarken kanar vs.. ağız bakım suyu aldım çalkaladım sürekli toparladı yani doğumdan sonra inşallahhh gidip çektireceğim
Edafmo Daisy0000 ben diş çektirdiğimde 23. Haftamda kullandım amoklavin b grubu antibiyotik yani hamileler kullanabiliyor ama kadın doğum doktorumu arayıp bilgi verdim. Sizde mutlaka arayıp sorun.
Seherselim Geçmiş olsun canım ben olsam kullanamazdım ama yine de doktorun daha iyi bilir. İyice araştır