Ben böyle biswy görmedim ya bel altı geçi ağrıyor bacaklarım kaslarım iki üç saate bir üşüme titreme tutuyor hastahanede serum aldim ama hamileyim diye sanırım içine pek bisse koyamıyorlar hiç iyi gelmedi napicam ben yataktan çıkamıyorum sanki hiç iyi olmucskmisim gibi