Annelerim merhaba , 26. Haftaya girdim .Normalde çok iştahlı bi insanım , 20-24.haftalar arasında çok hızlı kilo aldım .(4.5 kilo ) ama Şuan aşırı iştahsızlık var .Yemesem yemem , benimle aynı durumda olanlar var mı ? Bebeğimin gelişimi açısından korkuyorum , doktor kontrolümüzde 25+4 iken 780 gramdı bebeğim ama ben yine de endişeliyim .Şimdiden beni aydınlatacak , derdime dertlenecek tüm annelerimden Allah razı olsun , dua eder dua beklerim .Bebeğime sağlıklı kavuşmak istiyorum , rabbim cümlemize nasip etsin amin