Merhabalar Şuan 35+2 deyim ve bugün göbeğimiz küçüldüğünü hissediyorum bu sabah eşimde senin karnın mı küçüldü dedi bu durumu yaşayan var mı ve ne anlama geliyor öte yandan gebelik kolestazı hastalığım var erken acaba bu göbek küçülmesi doğum belirtisi mi ?