EcemErgen prolaktin ve tsh yüksekti. Endokrin muayenelerimi oldum, onlar düşmüş şükür. Kadın doğuma 3 4 aydır gitmiyordum bu saydığım hormonlar düzelmeden. Ama som gittiğimde lh fsh oranım 1.5ti. Yani hafif pko varmış. Bakalım bu ay adet olursam gideceğim. İnşallah bana da klomen vs verilir. Teşekkür ederim inşallah hepimiz tez zamanda güzel haberler alırız