Bugün randevudan çıktım, deneyimleri paylaşmak istedim. Öncelikle hastane iyi hoş güzel ama randevum 13,30du 14,15de anca alındım. Önce asistanı baktı yok bebek haftasına göre küçük vs vs dedi bazı şeyleri göremeyince asıl doktoru çağırdı. Görse normal doktor girmiyor yani. Doktorun kendisi iyi güzel anlatıyor. Bir daha gider miyim sanmıyorum. Abartıldığı kadar iyi olduğunu göremedim. Doğumu orda yapar mıyım? Hayır 😵💫