Kbra1345 Benim aynı gün kargoya verdiler siparisi ben çok memnun kaldım başka bir yerden almıştım çikolatalar erimiş geldi bı arkadaş almisti o siteden çikolatası da bayatti kendiside benim çikolatadan yeyince kapağını açınca bile koktu dedi yeyincede çok beğendi bende tereddütte kalmıştım ama iyi ki yaptırmışim