moooms Merhaba güzel anneler ilk karnınızda şişlik ne zaman oluştu şuan 12 haftamdayım kendimde büyüme hissediyorum ama şişkinlikte olabilir. Sizce?🙈
Prenses34_annesi moooms belki de olabilir canım insandan insana değişebilir ama belki de gaz birikmesi de olabilir şu an bir şey diyemeyeceğim benim 20 haftalıkken karnım çıktı 🥰
babysevgi moooms benim 2. Anneliğim olduğu için daha erken cıktı ilki 20. Hafta gibi cıkmıştı Suan 17 deyim ve çıktı
Prenses34_annesi moooms aynen dediğin gibi ise gaz problemi olabilir çünkü hani hiç erken karnı çıkanı görmedim Ben çevremde 🥰
poyrazin_annesi28 moooms 16 haftalıkken çıktı 😇 Bazılarının erken çıkar sertlik başlar zaten bu haftalarda kasıkta bende öyle olmuştu
moooms poyrazin_annesi28 yani sonuç olarak direk büyümesi değil de hafiften kendi bünyemi bildiğim için bende hissediyor gibiyim 🙈
Prenses34_annesi Bebis12929e dediğim gibi kişiden kişiye değişebilir iç karnın geniş olabilir belki de 🥰