Ruvvruvveeydaaa Kızlar selammm, 37 haftalık hamileyimm Doktor bebeğin suyunun azaldigini söyledi, normal doğum riskli olur sezeryana alalım 38de diyor. Var mı benim gibi olannn 🥲 sezeryandan zaten korkuyorum bir de bu risk falan çıktı korktum açıkçası
Songulll46____28 Ruvvruvveeydaaa bende şuan aynı durumdayım sen ne yaptın doğumun oldu mu süreç nasıl geçti biraz içimi rahatlatırmısın 3 gün sonra kontrol dedi bana daha da azalırsa bebeği sezeryanla alırız dedi