Bu gün bi kaç defa öyleden sonra karnımda sertlik hiss ediyordum, ama ağrım yoktu, 2 saat falan var, belimden tutan bi ağrı var, bazen karnıma vuruyor, kasıklarım acıyor, karnım sertleşiyor, bu gün biraz iş yapdım yoruldum ondanmı acaba, uzandım ama hiç geçmiyo, hafifliyo, bide yine