Didemcann Merhaba yaptıranlar cevap verirse çok sevinirim tedaviniz ne kadar sürdü biraz bahseder misiniz?
Ebrlmmmm Canım 1 ay yumurta toplama, 1 ay rahim dinlenmesi, 3. Ay 3. Regl dan sonra transfer yaptı benim doktorum
Ebrlmmmm Aysennnnnn 26 yumurta toplandı. Polikistik olduğum içim yumurta sayısı fazla oluyormuş. 8 tane 5. Gün embriom oldu. 2 tane taransfer oldum ikisi de tuttu
Neslibt72 Ebrlmmmm iki tane transfer olayını soruyor mu doktor acaba? Benimde ilk tüp bebek denemem opu işlemim yeni oldu sizin gibi ikinci reglde inş transfer olucam bir aksilik olmazsa ama yaşımda 35ten küçük acaba gene de iki tane yerleştiriyolar mı?
Ebrlmmmm [silindi] Eylül ayında başlamıştım aralik basinda ogtendim gebeliği .genetik kısmı yanlış anlamışım ben canım
Ebrlmmmm Didemcann ben Hatay da yaptırdım. Ama nette 30 yaş altı yasak yazıo. Gebelik zorluğuna göre ayarlıyordur belki onu bilmiyorum